Waarom live chat?
...omdat je meer leads (aanvragen) krijgt door direct in contact te treden met je bezoekers.
Wist je dat...
...je chats van klanten altijd en overal kunt beantwoorden met jouw smartphone?
...potentiële klanten oftewel je website bezoekers chat als de meest laagdrempelige manier beschouwen om met je in contact met je te treden?
...klanten de hoogste klanttevredenheid ervaren met een chatfunctie door het directe contact en dat er direct een oplossing kan worden geboden?
...een chatfunctie vertrouwen geeft aan je (potentiële) klanten omdat ze altijd direct contact met je op kunnen nemen?
Succesverhalen & voorbeelden:
Klik op de video om Facebook Chat in werking te zien:
Roel Vaessen:
"Meer dan de helft van alle nieuwe bezoekers op onze site reageert op de actie die we aanbieden via de live chat. Daarnaast bespaart het ons enorm veel tijd omdat de chat automatisch antwoord op veelgestelde vragen."
Klik op de video om Tawk.to in werking te zien:
Milanka Aarts:
"Sinds we live chat op onze website hebben zijn de aanvragen verdubbeld. Werkt ook ideaal op mijn mobiel, echte aanrader!"
Casino Services International
...gebruikt Tawk.to gratis live chat software:
tawk.to
Hoe richten we live chat voor je in?
Direct in contact met je bezoekers? Laat een live chatfunctie op je site of shop plaatsen.
We doen een korte intake en geven daarbij adviezen over de chat oplossing die het beste past.
We richten de chat in, denk aan standaard berichten en de vormgeving.
We plaatsen de chat in je website of shop en starten een chat om te testen.
Wat kost live chat?
Live chat is alleen mogelijk i.c.m. een GraagGoedOnline.nl site of shop 😉.
Eenmalige kosten
Inrichting live chat software
299,- (of 4,5 service uren)
Terugkerende kosten
Abonnement live chat software
Facebook Chat
Meer informatie
0,00
Tawk.to
Meer informatie
0,00
Wil je meer leads (aanvragen) krijgen door direct in contact te treden met je bezoekers via live chat?
Wist je dat...
- ...je chats van klanten altijd en overal kunt beantwoorden met jouw smartphone?
- ...potentiële klanten oftewel je website bezoekers chat als de meest laagdrempelige manier beschouwen om met je in contact met je te treden?
- ...klanten de hoogste klanttevredenheid ervaren met een chatfunctie door het directe contact en dat er direct een oplossing kan worden geboden?
- ...een chatfunctie vertrouwen geeft aan je (potentiële) klanten omdat ze altijd direct contact met je op kunnen nemen?